قیمت زرشک | عرضه عمده زرشک درجه یک

زرشک از جمله محصولاتی است که طرفداران زیادی در بین خانم های ایرانی برای پختن غذاهای اصیل ایرانی دارد. زرشک پلو با مرغ از جمله غذاهایی است که در آن از زرشک استفاده می شود. در حال حاضر زرشک جزو سبد صادرات کشور قرار گرفته است و علاوه بر تامین نیاز داخل به سایر کشور ها نیز ازسال میشود.

قیمت زرشک در داخل کشور با توجه به نوع آن متفاوت است. روش های مختلفی برا چیدن زرشک وجود دارد مانند ضربه زدن به شاخه و ریزش زرشک ها و در نهایت جمع کردن آنها. روش دوم از جمله روش های صنعتی است که با دستگاه های مخصوص زرشک ها را می چینند و روش های دیگر. زرشک دارای دو نوع پفکی و اناری است. که قیمت آنها به خاطر ویژگی هایی که دارند متفاوت است.

قیمت زرشک | عرضه عمده زرشک درجه یک

مهمترین ویژگی های زرشک تازه پفکی

مهمترین ویژگی های زرشک تازه پفکیزرشک پفکی در بین رستوران های درجه یک طرفدار بیشتری دارد و بخاطر مرغوبیت و رنگ و حفظ شفافیت قیمت بیشتری نسبت به نوع دیگر آن یعنی زرشک اناری دارد. زرشک اناری معمولا در بین کترینگ ها و آشپزخانه های معمولی مشتری های بیشتری دارد. قیمت  در سال 97 بین 41 تا 45 هزار تومان قرار داشت. در صورتیکه که زرشک را بصورت عمده از بازار های تهران خریداری نمایید قیمت آن به نسبت خرید بصورت فله ای کمتر است.

قیمت زرشک سال 97 نوسان زیادی به خود دید و در بعضی مواقع به بالای 50 هزار تومان هم رسید که باعث شد تا بسیاری از خریداران از خرید آن برای مدتی صرف نظر کنند.

فروش ویژه زرشک درجه یک ایرانی

فروش ویژه زرشک درجه یک ایرانیزرشک درجه یک در شمال شرق و شرق کشور و در استان های خراسان رضوی و جنوبی کشت می شود. زرشک درجه یک از نوع زرشک های پفکی هستند که عوامل زیادی در قیمت گذاری آن ها تاثیر گذار است. چون روش های خشک کردن  زمان بر هستند و بین 3 تا 6 ماه زمان نیاز دارند تا به مرحله استفاده برسند، همین عامل باعث شده است تا قیمت آنها نسبت به زرشک هایی که در روی پشت بام ها خشک می شوند و به آنها اناری می گویند بیشتر باشند.

عامل دیگر در قیمت زرشک درجه یک زمان خرید آن است که در قیمت آن تاثیر مهمی می گذارد. زرشک های تازه معمولا در پاییز به بازار می آیند و اگر کمی صبر کنید تا از تازگی آنها بگذرد می توانید با قیمت کمتری زرشک پفکی تازه درجه یک ایرانی را خریداری کنید.

قیمت فروش زرشک تازه

قیمت فروش زرشک تازهقیمت زرشک پفکی تازه که بهترین نوع زرشک است و شفافیت و رنگ بهتری نسبت به سایر انواع زرشک دارد در بازار تهران بین 41 تا 45 هزار تومان بوده و با این نرخ خرید و فروش می شود که در همین برهه زمانی برند آبرام، زرشک درجه یک پفکی خود را با قیمت 38/500 تومان برای رستوران های بزرگ قرار داده است که به نسبت بازار های دیگر قیمت مطلوب تری دارد.

روش خرید زرشک تازه کیلویی

روش خرید زرشک تازه کیلوییروش های متنوعی در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم برای خرید زرشک وجود دارد اما نکته مهم و قابل توجهی که نباید از یاد برد زمان خرید زرشک است و اگر قصد دارید با پولی که می دهید زرشک تازه و سالمی را بخورید باید حتما به این نکته توجه داشته باشید که زرشک در فصل پاییز به بازار می آید و این زرشک ، زرشکی تازه و مرغوب است که طبیعی است که با گذشت زمان مرغوبیت خود را از دست می دهد.

در نتیجه برای خرید زرشک تازه کیلویی حتما توجه کنید که چه زمانی به بازار می روید یا حتی زمانیکه می خواهید این خرید را بصورت اینترنتی انجام دهید به تاریخ تولید محصول توجه زیادی بکنید چرا که ممکن است با پولی که برای زرشک تازه می دهید، زرشک نامرغوبی را تحویل بگیرید. پس دو روش خرید حضوری و اینترنتی در حال حاضر برای خرید زرشک وجود دارد که باتوجه به ویژگی های نوع خریدی که در قبل گفته شد می توانید خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: قیمت روز زرشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما