قیمت زرشک صادراتی | فروش انواع محصولات غذایی در کشور

زرشک نوعی محصول متعلق به نواحی خشک و نیمه خشک است که بخشی از آن توسط ایران به کشور های دیگر صادر می شود.قیمت زرشک صادراتی از سوی فروشندگان و تولیدکنندگان تعیین می شود که این مبلغ بسته به کیفیت محصول متفاوت است.

تاجران در سطح بین الملل فعالیت های خود را مناسب با فصل برداشت هر محصول پیش میگیرند. صادرات زرشک نیز از طریق شناسایی بازار های جهانی انجام می شود و این گونه این محصول پر طرفدار به دست استفاده کنندگان در کشورهای مختلف می رسد.

کشور های حوزه خلیج فارس، روسیه و اتحادیه اروپا از جمله برخی وارد کنندگان این محصول ایرانی می باشند. شهرستان بیرجند مرکز خراسان جنوبی از جمله قطب های تولید این محصول در کشور می باشد.

قیمت زرشک صادراتی | فروش انواع محصولات غذایی در کشور

قیمت زرشک صادراتی

قیمت زرشک صادراتی

شهرستان بیرجند که در خطه خراسان جنوبی واقع شده است یکی از تولیدکنندگان وسیع زرشک می باشد آمارها نشان میدهد 97درصد نیاز کشور به زرشک را تامین می کند، به طوری که در فصل برداشت این میوه دوست داشتنی شهر رنگ قرمز به خود می گیرد.

زرشک یکی از خشکبار صادراتی است که هر ساله بخشی از صادرات ایران به کشورهای دیگر را به خود اختصاص می دهد. بهای صادراتی این محصول با توجه به کیفبت آن توسط مهندسین ناظر که در این حیطه مهارت دارند تعیین می شود، البته این مبلغ پس از بسته بندی افزایش خواهد داشت و به این ترتیب با درج مبلغ بر روی بسته بندی خریداران زرشک از آن مطلع می شوند.

زرشک صادراتی همچون زرشک پفکی قائنات پس از اخذ تاییدیه های بهداشتی و قراردادهایی که بین فروشندگان و تاجران منعقد می شود در نهایت راهی کشورهای سفارش دهنده می شود.

فروش انواع زرشک صادراتی در کشور

فروش انواع زرشک صادراتی در کشور

زرشک پفکی که نوعی از زرشک می باشد محبوبیت فراوانی در بین استفاده کنندگان دارد که این موضوع باعث شده است بخشی از تولیدات آن به منظور صادرات درنظر گرفته شود‌.

قیمت زرشک پفکی اعلا و قیمت زرشک پفکی کیلویی با یکدیگر متفاوت است و علت این تفاوت را میتوان در کیفیت آن مشاهده کرد. پس از قیمت گذاری منطقی از طریق ارسال پیش فاکتور به فروشندگان، قیمت بازار مشخص می شود.

طبق آمارهای موجود زرشک ایرانی به ۳۱ کشور جهان صادر می شود. در این میان آلمان بیشترین تقاضای را دارد و این کشور از بزرگترین خریداران زرشک ایران می باشد.

عمده فروشی زرشک صادراتی

 عمده فروشی زرشک صادراتی این خشکبار پرطرفدار که ترش مزه است علاوه بر استفاده از آن در اشپزی خواص درمانی و دارویی بسیاری دارد. پس از خرید زرشک از تولیدکنندگان آن، تاجران با تفکیک و طبقه بندی کردن انواع زرشک از نظر نوع و کیفیت، زرشک ها را با بسته بندی های صادراتی و شکیل در وزن های مختلف به مقصد بازار های جهانی ارسال می کنند.

اطلاعات مفید در مورد این سوال که زرشک پفکی چیست و خواص آن کدام است میتواند تاجران را در یافتن بازارهای فروش بیشتر در سطح جهانی کمک نماید. مردم در سراسر جهان با شناخت خواص این ماده مغذی قطعا سعی میکنند زرشک را در سبد خرید خود جای دهند و به سمت استفاده از آن جذب می شوند.

عمده فروشان زرشک از طریق فعالیت های بازرگانی و تجاری با شرکت های مختلف در آن سوی مرزها توافق می کنند و گاهی زرشک در کشور های دیگر بسته بندی می شود و به فروش می رسد.

مراکز فروش زرشک صادراتی در مشهد و دیگر شهرستان ها

مراکز فروش زرشک صادراتی در مشهد و دیگر شهرستان ها

زرشک در بازار های داخلی نیز طرفداران زیادی دارد به طوری که این محصول به مراکز فروش در شهرهای بزرگ مانند مشهد منتقل می شود و توجه زائرانی که برای زیارت به مشهد آمده اند را به خود جلب میکند و سوغاتی نفیسی به شمار می رود.

قیمت زرشک در بازار مشهد و همچنین قیمت زرشک دانه اناری را عمده فروشان و بازرگانانی که در بازار فعالیت دارند تعیین میکنند .زرشک صادراتی از جمله انواع محصولات با کیفیت است که باید به صورت بهداشتی و فاقد هرگونه آلودگی در بسته بندی های مناسب به استفاده کنندگان آن عرضه شود.

انواع زرشک صادراتی

انواع زرشک صادراتی زرشک های تولید شده در باغات بیرجند به دو شکل زرشک دانه اناری و پفکی در بازار شناخته می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند نوعی از زرشک نیز به نام زرشک کوهی شهرت دارد.

زرشک های صادراتی با کیفیت ممتاز به مقصد های مختلف به دست استفاده کنندگانش می رسد. فرآوری درست و اصولی و بسته بندی های استاندارد و مناسب عاملی در تقویت و افزایش درخواست از سوی سفارش دهندگان این محصول است.

مصرف زرشک در درمان بسیاری از بیماری ها و سرطان ها موثر است از جمله بی اشتهایی، درمان بیماری های کلیوی و بیماری های مربوط به لثه و دندان و همچنین یکی از تصفیه کننده های خون به حساب می اید.

بیشتر بخوانید: قیمت روز زرشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما