قیمت روز زرشک/ مرکز فروش عمده بهترین انواع آن

زرشک از جمله مواد غذایی است که در آشپزی غذاهای بومی ما بسیار استفاده می شود و در غذاهایی از جمله زرشک پلو با مرغ کاربرد زیادی دارد. بدیهی است که در صورت مطلوب بودن قیمت این محصول در داخل با توجه به آن که این محصول در داخل و در شهرهای شرقی کشور تولید می شود، مصرف آن نیز در بین مردم و علی الخصوص رستوران ها به سمت نوع با کیفیت آن می رود.

قیمت روز زرشک نیز باتوجه شرایط اقتصادی کشور دست خوش تغییراتی شده است و شاید باعث شده باشد که مردم به سمت نوع ارزان تر آن بروند. قیمت زرشک در حال حاضر با توجه به مدل آن عبارت است از:

1- زرشک پفکی و لوکس پفکی صادراتی : 44-49 هزار تومان

2- زرشک دانه اناری درجه یک و دو (زرشک سیاه) : 37-41 هزار تومان

3- زرشک زیر تالاری : 38-42 هزار تومان

4- کنسانتره زرشک : 42 هزار تومان

قیمت روز زرشک/ مرکز فروش عمده بهترین انواع آن

خصوصیات بهترین نوع زرشک بازار ایران

خصوصیات بهترین نوع زرشک بازار ایراندر این مقاله قصد داریم که خصوصیات انواع زرشک ها را بیان کنیم تا شما بتوانید تفاوت های آنها را هنگام خرید زرشک در بازار تشخیص دهید.

زرشک پفکی: این زرشک را با نام زرشک مجلسی یا زرشک پفکی قائنات نیز می شناسند که همانطور که از نام آن پیداست حالت پفکی ای دارد و سطح آن بیضی شکل و درشت است. این زرشک ها با توجه به مرغوبیتی که دارند ، قیمت آنها بالاتر از سایر زرشک ها است و معمولا مصارف خانگی این نوع زرشک از مصرف آن در رستوران ها یا آشپزخانه ها بیشتر است.

زرشک دانه اناری: این زرشک که همچون زرشک پفکی از یک درخت برداشت می شوند دارای مرغوبیت کمتری نسبت به زرشک پفکی است و سطحی صاف و مسطح دارد و خشک تر است.

زرشک زیر تالاری : این زرشک از لحاظ کیفی و از لحاظ قیمتی بین زرشک دانه اناری و پفکی قرار دارد و این زرشک برای مصرف کنندگان بخصوص مصرف کنندگان خانگی نامی نا آشناست.

خرید عمده انواع زرشک مرغوب صادراتی

خرید عمده انواع زرشک مرغوب صادراتیفروش زرشک عمده و زرشک پفکی کیلویی در حال حاضر در داخل سایت های گوناگون و همچنین بازار های بزرگ رونق دارد. اما بهتر است برای خرید عمده به بازار رفته تا بتوان زرشک را با توجه به خصوصیات ان که در بالا ذکر شد تشخیص داده شود. صادرات زرشک پلویی به سایر کشور ها از جمله آلمان و روسیه بستر مناسبی برای تاجران و صادرکنندگان محصولات داخل کشور به سایر کشور ها به منظور ارز آوری است چرا که زرشک در جهان آنچنانی که شناخته شده است ، معرفی نشده است و با توجه به خواصی که دارد می تواند توجه ها را در خارج از مرزها نیز به خود جلب کند.

بزرگترین کارخانه بسته بندی زرشک اعلا

بزرگترین کارخانه بسته بندی زرشک اعلاجالب است بدانید که بهترین و اعلا ترین زرشک دنیا در استان خراسان جنوبی و در شهر قاین است و این شهر و استان حدود 90 درصد تولید داخل را تامین کرده و محصولات خود را به علاوه داخل ، به خارج از مرزها نیز ارسال می کند. کارخانه های مختلفی در این استان برای بخش صنعتی زرشک برای اماده سازی آن فعالیت می کنند. این کارخانه ها دارای بسته بندی های خاص و منحصر به فردی هستند تا بتوانند بدون هیچ خسارتی محصول خود را به سایر نقاط بفرستند. به منظور راحتی مشتریان این کارخانه جات بر روی محصولات خود اطلاعات مختلفی از جمله تاریخ تولید و انقضا و … را یادداشت می کنند.

شرکت پخش زرشک پفکی با نازلترین قیمت

شرکت پخش زرشک پفکی با نازلترین قیمتسایت زرشک من سایتی است که همه جور اطلاعات راجع به خواص و مزیت های زرشک و قیمت خرید و فروش این محصول را بصورت جزئی و عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. و این نکته نیز جالب توجه است که بدانید قیمت زرشک خوب و اعلا در سایت های فروش اینترنتی ارزان تر است نسبت به فروش در بازار و مغازه ها زیرا در این مدل خرید بسیاری از هزینه ها به طور خودکار حذف می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما