قیمت زرشک دانه اناری | فروش عمده زرشک دانه اناری

قیمت زرشک دانه اناری و قیمت روز زرشک اعلا در بازار را می توانید با مراجعه به مراکز و نمایندگی های معتبری که در سرتاسر کشور این محصل پر خاصیت را عرضه می کنند تهیه نماید. در این مراکز انواع محصولات بدست آمده از زرشک وجود دارد که شما همچنین می توانید لیست قیمت زرشک و انواع محصولات را مشاهده نماید و با توجه به بودجه خود محصول مورد نیاز خود را تهیه نماید. 

جمله غذاهای محبوب هر ایرانی می توان به زرشک پلو با مرغ اشاره داشت که زرشک یکی از جمله اصلی ترین موارد مورد نیاز برای این غذای خوش طعم می باشد. 

خرید زرشک پلویی دانه اناری با کیفیتت و مرغوب با قیمت و بسته بندی با کیفیت با رنگ و ظاهر زیبا برای تهیه انواع غذا های ایرانی به مراکزی که قبلا بیان شد اشاره نمود.

یکی دیگر از جمله نوشیدنی های محبوب هر ایرانی می توان به آب زرشک اشاره نمد که ابتدا آن ها را باید تمیز شستشو داد و سپس آب چوشانده ریخت و سپس به مدت 24 ساعت درون یخچال قرار دهید و سپس آن را صاف نموده و زرشک آن را دور بریزید و آب زرشک خانگی که تهیه نموده اید را مصرف نماید و یا مابقی آن را درون یخچال نگهداری نماید. 

قیمت زرشک دانه اناری | فروش عمده زرشک دانه اناری

دی

کشور ایرات یکی از جمله اصلی ترین تولید کننده گان اصلی انواع زرشک باغی و وحشی در جهان شهرت یافته است و در واقع می توان گفت یکی از اصلی ترین صادر کننده گان این محصول در دنیا به شمار می روند. از مهم ترین انواع زرشک تولید شده در ایران می توان در اینجا به چند مورد آن اشاره نمود که عبارتند از:

  1. زرشک پفکی
  2. زرشک کوهی ارگانیک
  3. زرشک دونه اناری
  4. زرشک پفکی صادراتی

زرشک پفکی صادراتی از جمله مرغوب ترین انواع زرشک های موجود در بازار است که تولید کننده گان این محصول علاوه بر تامین نیاز کشور محصولات تولیدی خود را برای افزایش رونق و کسب و کار به خارج از کشور نیز صادر می نمایند.

زرشک دانه اناری که در بسیاری از غذا های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله غذا های که در آن زرشک مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

  • زرشک پلو با مرغ
  • کوفته
  • کوکو سبزی
  • ته چین

خرید و فروش زرشک دانه اناری

خرید و فروش زرشک دانه اناری زرشک دانه اناری نیز یکی از جمله انواع زرشک تولیدی موجود در بازار است، که مانند زرشک پفکی از جمله زرشک های صادراتی به شمار می رود. 

این زرشک به دلیل قیمت مناسبی که دارد در اروپا مشتریان بسیار زیادی دارد. از این نوع زرشک استفاده های بسیاری می شود که عبارتند از:

  • چاشنی ها
  • تهیه آب زرشک

خراسان جنوبی یکی از جمله تولید کننده گان اصلی زرشک در کشور ایران بشمار می رود که توانسته اند محصول مورد نیاز کشور و خارج کشور نیز تامین نماید. 
هر چند تولید کننده گان بسیاری در زیمنه تولید زرشک در ایران فعالی می کنند اما می توان به طور قطع گفت که زرشک خراسان جنوبی بهترین نوع زرشک می باشد.

همانطور که در بالا بیان شد دارای خواص بسیاری می باشد به همین منظور می توانید برای خرید این محصول به نمایندگی زرشک دانه اناری در سرتاسر کشور وجود دارد مراجعه نماید و محصول مورد نظر خود رابا کیفیت بالا و با قیمت مناسب خریداری کنید چرا که این نوع محصولات را بدون هیچ واسطه ای و با قیمت تولید کننده به دست مشتری می رسانند.

عرضه زرشک دانه اناری در تهران

عرضه زرشک دانه اناری در تهران زرشک دانه اناری و پفکی در خراسان جنوبی پرورش داده می شود ولی زرشک ارگانیک در مناطق پر باران به صورت طبیعی و ارگانیک بدست می آید.
بیشترین نوع زرشک کوهی در مناطق شمالی کشور مانند بجنورد و حاشیه شهرستان گلستان بدست می آید که از جمله محصولات صادراتی نیز می باشند. 
خراسان جنوبی به دلیل داشتن زمین های حاصلخیز توانسته است با تولید محصولات با کیفیت بیشترین تولیدات را داشته باشد.

اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد خرید زرشک دانه اناری را دارید برای این که بتوانید محصول با کیفیتی را تهیه کنید باید به مراکز و نمایندگی های معتبر عرضه محصول مورد نیاز خود در تهران این کلان شهر مراجعه نماید.

تولید انبوه با کیفیت و قیمت مناسب

تولید انبوه با کیفیت و قیمت مناسب حتما هنگامی که نام زرشک به گوشتان می رسد به اولین چیزی که به دهن شما خظور می کند زرشک پلو می باشد. حتما شما هم می دانید که مزه و طعم بسیار عالی غذاهای ایرانی به دلیل استفاده زرشک در آن می باشد. زرشک علاوه بر طعم و مزه خود دارای خاصیت های درمانی بسیاری می باشد که استفاده از آن از دیرباز تاکنون توصیه شده است، در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود. 

  • مبارزه با عفونت ها 
  • سلامتی دستگاه گوارش
  • درمان اسهال
  • بهبود سوء هاضمه
  • پیشگیری او بهبود یافتن دیابت
  • کمک به سلامت قلب
  • بهبود اختلال سوخت سازی
  • پاکسازی و سم زدایی کبد و صفرا

یکی از جمله اعجاب انگیز ترین خاص زرشک می توان به مفید بودن آن برای سلامت قلب بیان نمود. زرشک فشار خون بالا را کنترل می کند و در درمان بیماری های چون سرخ رگ کرونری، آریتمی قلب و ماهیچه ی قلب بسیار مفید می باشد.

در سال 2015 بر روی خواص زرشک بر روی قلب صورت گرفته شد که زرشک به دلیل دارا بودن بربرین می تواند واکنش شیمیایی در قلب ایجاد کند که همین امر به درمان فیبریلاسیون دهلیزی بسیار کمک می کند. 
همچنین زرشک باعث کاهش کلسترول خون می شود که در نتیجه به خفظ سلامتی بدن بسیار موثر خواهد بود.

بسته بندی های جدید با‌ کیفیت مطلوب

بسته بندی های جدید با‌ کیفیت مطلوب زرشک از جمله گیاهان درختی به شمار می روند که دارای برگ های سبز رنگ و پهنی می باشند و همچنین میوه درختان زرشک بیضی شکل است. زرشک استفاده های بسیاری دارد که می توان به خواص دارویی آن اشاره نمود که قدمت آن به 200 سال قبل باز می گردد. این نوع گیاه از جمله گیاه هانی است که مجصول بدست آمده از آن خاصیت سم زدایی و آرام بخشی می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. 

زرشک دارای ارزش غذایی بسیاری است که می توان در اینجا به چند نوع آن اشاره کرد که عبارتند از:

  • ویتامین C
  • ویتامین D
  • تیامین
  • مواد معدنی
  • دارای خواص آنتی بیوتیک برای از بین بردن باکتری، قارچ و پروتوروآ

علاوه بر میوه این گیاه ساقه، پوست و ریشه آن نیز دارای مواد شیمیایی بسیاری مانند آلکائید ها و ایزوکوئینولین ها می باشند که برای درمان بیماری های مختلف بسیار مفید است.

شما برای این که بتوانید زرشک مورد نظر خود را با بسته بندی با کیفیت و مطلوب خریداری نماید می توانید به مراکز و نمایندگی های  معتبری که در سراسر کشور وجود دارد مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری نماید همچنین قیمت زرشک دانه اناری با کیفیتی که در این مراکز عرضه می شود به دلیل حذف واسطه ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

زرشک درجه یک در بسته بندی جدید

زرشک درجه یک در بسته بندی جدید میوه زرشک از جمله میوه های بدست آمده در فصل پاییز می باشد. این میوه در فصل آبان از درخچه های بسیار زیبا این گیاه در خراسان جنوبی بدست می آید. 

روش های برداشت این محصول متفاوت از سایر محصولات کشاورزی می باشد که عبارتند از:

  • روش اول: به این صورت که ابتدا پارچه ای را زیر درخت پهن می کنند و سپس با چوبی به آن می زنند که میوه های آن تکانده شود و سپس زرشک دانه اناری بدست می آید. 
  • روش دوم: زرشک را به صورت خوشه ای می چینند و در سالن های که به آن تالار می گویند بر روی چوب یا آهن پهن می کنند. که بعد از 3 تا 4 ماه زرشک ها به صورت کامل خشک شده و آماده استفاده است. که در این روشی که گفته شد زرشک پفکی بدست می آید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما